محتوای دوره دستورالعمل الزامات شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش-بازنگری 4 شامل موارد ذیل می شود:
1-آشنایی اولیه با شرکت بازرسی و استاندارد ایران و پیدایش دستورالعمل ارزیابی:
· آشنایی اولیه با شرکت بازرسی و استاندارد ایران
· آشنایی با دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش
· صنعت خودرو ویرایش نهایی و عنوان تغییرات
2-تشریح شرایط و ضوابط مربوط به نمایندگی های مجاز خودروهای سبک
(تجهیزات تعمیرگاهی و کارگاهی):
· تشریح شرایط نیروی انسانی
· تشریح شرایط تجهیزات تعمیرگاهی / رفاهی
· تشریح شرایط محیطی
· تشریح عوامل اصلی ارزیابی و جدول امتیاز و رتبه بندی نمایندگی های مجاز
· تشریح شرایط تشویق و تنبیه و امتیازهای تشویق
· تشریح فرآیند های مرتبط با حقوق مصرف کنندگان( پذیرش/ ترخیص- انبار سفارش گذاری- مدیریت ارتباط با مشتریان- حمایت و گارانتی)
3-تشریح چگونگی پایش عملکردعرضه کنندگان و نمایندگی های مجاز:
· چگونگی سنجش رضایت مشتریان (نتایج ادراکی مشتریان)
· پرسشنامه
· چگونگی پایش عملکرد عرضه کنندگان خودرو و نمایندگی های مجاز آن ها بر اساس نظرسنجی مشتریان
4-پرسش و پاسخ:
· پاسخگویی به سوالات