در دنیای تجارت عامل کلیدی که باعث موفقیت یک کسب و کار میشود نحوه برقرار ارتباط و تعامل با مشتریان میباشد، در دوره مشتری مداری کارکنان و فروشندگان با مهارت های ارتباطی، درک مشكلات مشتريان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتريان آشنا خواهند شد .
چه کسانی در این دوره شرکت میکنند؟
- کارشناسهای بازاریابی
- کارشناسهای فروش
- مدیران نمایندگیها (حوزه فروش و خدمات پس از فروش)
- علاقهمندها
اجرای این دوره به چه صورت می باشد؟
این آموزش کاملا کاربردی و متناسب با نیاز سازمانهای ایرانی براساس مشارکت شرکتکنندگان صورت میگیرد؛ بنابراین دوره اصلا یکنواخت نخواهد بود و به هیچ وجه خسته نخواهید شد.
شما این آموزش را هم میتوانید بصورت آنلاین(غیرحضوری) داشته باشید هم حضوری در صورت درخواست حضوری میتوانید از بخش” تماس با ما” با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.
مسیر مطالب چگونه است؟
قدم اول) تعاریف :
- تعریف مشتری مداری و انواع مشتری
- تعربف رضایت مشتری و طبقه بندی نیازها
- سایر عواملی که رضایت مشتری را بوجود می آورند
- نحوه ارائه خدمات مطلوب
- روابط عمومی و ارتباطات
- آشنایی با ارتباطات کلامی و غیر کلامی
قدم دوم) دلایل علاقمندی سازمانها به مشتری مداری :
- دلایل فلسفی
- دلایل اقتصادی
- دریافت گواهینامه
- رویکرد انطباقی
- رویکرد انتظاری
قدم سوم) چرخه مشتری مداری :
- شناسائی مشتریان و نیازهای آنها
- تولید و ارائه خدمات بر اساس نیازها
- اندازه گیری و تحلیل خدمات ارائه شده
- آشنایی با ویژگیهای مشتریان شاكي
- تقسيم بندي مشتريان از نظر درجه سازگاري
قدم چهارم) حفظ و نگهداشت مشتریان :
- الفبای حفظ و نگهداشت مشتریان
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت تجربه مشتریان
- مشتری شناسی و سناریو های حفظ مشتریان
- تیپ شناسی مشتریان برای ایجاد ارتباط مناسب
در صورتی که به هر دلیل، نتوانستید در بخشی از جلسات دوره شرکت کنید، نگران نباشید. به مدت یک ماه پس از پایان دوره، فرصت دارید که فیلم جلسات دوره را به صورت آنلاین از طریق پروفایلتان مشاهده کنید
درصورت بروز مشکل در دریافت دورهها با بخش پشتیبانی سایت در تماس باشید.
کلید واژه ها: #دوره، آموزش، مشتری، مشتری_مداری، بازاریابی، کسب و کار، بازرگانی،حفظ، نگهداشت، خدمات، چرخه_مشتری، نیاز_مشتری