- تعریف فروش
- اهمیت نگرش در فروش
- اصول شش گانه فروشندگی
- فروش تلفنی
- فرآیند فروش حضوری
- منابع مشتری یابی
- هدف گذاری
- مدل ارتباطی و نیازشناسی
- ویژگی های فروشنده قوی
- ویژگی های فروشنده ضعیف
- توصیه های فروشندگی
- ویژگی های اصلی یک فروشنده حرفه ای
دیدگاهی وجود ندارد. برای ثبت دیدگاه وارد سایت شوید.
این بخش از سال 1376 با توجه به نياز صنايع كشور به مباحث كيفيتي و بهينه سازي تفكر مديريتي ايجاد شد و از آن زمان در صنايع مختلف از جمله صنعت خودرو ،تجهیزات تفریحی، لوازم خانگی، کالاهای IT، مورسیکلت، تایر، نفت، گاز ، پترو شيمي، ساخت تجهيزات، و … شروع به فعالیت نمود در حال حاضر بهعنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران با هدف ارائه خدمات آموزش به کلیه شرکتها مشغول به فعالیت میباشد.
آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به جلال آل احمد، روبروی دانشکده اقتصاد، نبش کوچه سوم، پلاک ۱۸۴۷
تلفن: 43904125 – 43904128