ارتباطات و تبلیغات به دو کلیدواژه هستند که همیشه در کنار به کار برده میشوند باتوجه به اینکه در دنیای امروز، تبلیغات به میزان فراوانی در فرآیند کار هر مجموعه اهمیت دارد و مؤثر است. با رشد و توسعه علوم ارتباطات، نگرش های جدیدی برای اصلاح الگوی تبلیغاتی، احساس ضرورت و نیاز میشود که باید با نگاه علمی به آن پرداخته شود.
چه کسانی در این دوره شرکت میکنند؟
- مدیران و سرپرستان بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات
- کارشناسان بازاریابی و فروش (حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو)
- علاقه مندان
اجرای این دوره به چه صورت می باشد؟
این آموزش کاملا کاربردی و متناسب با نیاز سازمانهای ایرانی براساس مشارکت شرکتکنندگان صورت میگیرد؛ بنابراین دوره اصلا یکنواخت نخواهد بود و به هیچ وجه خسته نخواهید شد.
شما این آموزش را هم میتوانید بصورت آنلاین(غیرحضوری) داشته باشید هم حضوری در صورت درخواست حضوری میتوانید از بخش” تماس با ما” با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.
تماس با ما ( لینک تماس با ما)
مسیر مطالب چگونه است؟
قدم اول) شناخت تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان
قدم دوم) تعاریف و مفاهیم :
- تبلیغ
- ارتباطات
- پنجره جوهری
قدم سوم) شناخت هدف و مراحل تبلیغات
- اهداف تبلیغات
- اولین تصمیمات در تبلیغات
- مزایایی تبلیغات برای جامعه
قدم چهارم) بودجه بندی در تبلیغات
قدم پنجم) نحوه نگارش تبلیغ:
- پیام تبلیغ
- اطلاعات اساسی در مورد کالا
- ویژگی های منبع پیام
- وظایف پیام تبلیغاتی
قدم ششم ) انواع جاذبههای در پیام تبلیغاتی
- تکنیکهای اجرای تبلیغ
- شعار تبلیغاتی
قدم هفتم) تبلیغات مستقیم
قدم هشتم) اغوای مخاطب در تبلیغات