ارتباطات و تبلیغات

فرم ثبت نام

معرفی دوره

ارتباطات و تبلیغات به دو کلیدواژه هستند که همیشه در کنار به کار برده می‌شوند باتوجه به اینکه در دنیای امروز، تبلیغات به میزان فراوانی در فرآیند کار هر مجموعه اهمیت دارد و مؤثر است. با رشد و توسعه علوم ارتباطات، نگرش های جدیدی برای اصلاح الگوی تبلیغاتی، احساس ضرورت و نیاز می‌شود که باید با نگاه علمی به آن پرداخته شود.

چه کسانی در این دوره شرکت می­کنند؟

  • مدیران و سرپرستان بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات
  • کارشناسان بازاریابی و فروش (حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو)
  • علاقه مندان

اجرای این دوره به چه صورت می باشد؟

این آموزش کاملا کاربردی و متناسب با نیاز سازمان‌های ایرانی براساس مشارکت شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد؛ بنابراین دوره اصلا یک‌نواخت نخواهد بود و به هیچ وجه خسته نخواهید شد.

شما این آموزش را هم می­توانید بصورت آنلاین(غیرحضوری) داشته باشید هم حضوری در صورت درخواست حضوری می­توانید از بخش” تماس با ما” با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.

تماس با ما ( لینک تماس با ما)

 

مسیر مطالب چگونه است؟

قدم اول) شناخت تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان

قدم دوم)  تعاریف و مفاهیم :

  • تبلیغ
  • ارتباطات
  • پنجره جوهری

قدم سوم) شناخت هدف و مراحل تبلیغات

  • اهداف تبلیغات
  • اولین تصمیمات در تبلیغات
  • مزایایی تبلیغات برای جامعه

قدم چهارم) بودجه بندی در تبلیغات

قدم پنجم) نحوه نگارش تبلیغ:

  • پیام تبلیغ
  • اطلاعات اساسی در مورد کالا
  • ویژگی های منبع پیام
  • وظایف پیام تبلیغاتی

قدم ششم ) انواع جاذبه‌های در پیام تبلیغاتی

  • تکنیک‌های اجرای تبلیغ
  • شعار تبلیغاتی

قدم هفتم) تبلیغات مستقیم

قدم هشتم) اغوای مخاطب در تبلیغات

دیدگاه ها

0
Rated 0 out of 5
از 0 رای
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
خیلی بد0%

دیدگاهی وجود ندارد. برای ثبت دیدگاه وارد سایت شوید.

مشخصات دوره

معرفی اساتید دوره

استاد: خانم زهره مستوفی