بازاریابی، در دنیای کسب و کار و تجارت بهعنوان یک علم معنادار و شناخته شده است که به صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی درک مناسبی از انتخاب بهترین استراتژیها و راهکارها جهت دستیابی به اهداف تعیین شده بازاریابی مانند افزایش فروش، جذب و نگهداشت مشتریان، تقویت برند و افزایش سهم بازار میدهد؛ همچنین با کمک بازاریابی میتوانیم نیازها و خواستههای مشتریان را درک کرده و برنامههای موثری به جهت ارتباط بهتر با مشتریان طراحی کنیم.
چه کسانی در این دوره شرکت میکنند؟
- کارشناسهای بازاریابی
- کارشناسهای فروش
- مدیران نمایندگیها (حوزه فروش و خدمات پس از فروش)
- علاقهمندها به حوزه بازاریابی و فروش
اجرای این دوره به چه صورت می باشد؟
این آموزش کاملا کاربردی و متناسب با نیاز سازمانهای ایرانی براساس مشارکت شرکتکنندگان صورت میگیرد؛ بنابراین دوره اصلا یکنواخت نخواهد بود و به هیچ وجه خسته نخواهید شد.
شما این آموزش را هم میتوانید بصورت آنلاین(غیرحضوری) داشته باشید هم حضوری در صورت درخواست حضوری میتوانید از بخش” تماس با ما” با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.
تماس با ما ( لینک تماس با ما)
مسیر مطالب چگونه است؟
قدم اول) یادگیری شناخت مفاهیم پایهای
- نیاز، تقاضا، مبادله و …
- بازار وانواع آن
- ابعاد بازاریابی و مفاهیم آن
قدم دوم) تفکر سیستمی و ارتباط آن با بازاریابی
- عوامل محیط بازار
- عوامل سیستم بازار
قدم سوم) بازاریابی نوین
- انواع بازایابی
- بازاریابی سبز
- بازاریابی عصبی
- بازاریابی چریکی
قدم چهارم) روشهای تحقیقات بازار
قدم پنجم) استراتژی بازاریابی
- توسعه محصول
- مدل P4
- بوستون BCG
- پنج نیروی پورتر
قدم ششم) تفاوت فروش و بازاریابی
- قیف بازایابی و فروش
- اهمیت و کاربرد مدل آیدا
قدم هفتم) عوامل موثر بر تصمیم مشتری
قدم هشتم) بخش بندی بازار Segmentation
قدم نهم) شناخت ابزارهای نوین