مذاکره از جمله مهارتهای کاربردی است که در شما در زندگی روزمره و با هر نقشی که در جامعه خواهید داشت به آن نیاز پیدا خواهید کرد؛ در زمینه کسبوکار و مذاکره میتواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای دستیابی به توافقات مفید، روابط موثر و حلوفصل درگیریها و منازعات عمل کند.
چه کسانی در این دوره شرکت میکنند؟
- مدیران و سرپرستان بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات
- کارشناسان بازاریابی و فروش (حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو)
- علاقه مندان
اجرای این دوره به چه صورت می باشد؟
این آموزش کاملا کاربردی و متناسب با نیاز سازمانهای ایرانی براساس مشارکت شرکتکنندگان صورت میگیرد؛ بنابراین دوره اصلا یکنواخت نخواهد بود و به هیچ وجه خسته نخواهید شد.
شما این آموزش را هم میتوانید بصورت آنلاین(غیرحضوری) داشته باشید هم حضوری در صورت درخواست حضوری میتوانید از بخش” تماس با ما” با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.
تماس با ما (لینک تماس با ما)
مسیر مطالب چگونه است؟
قدم اول) دلایل اهمیت مذاکره
قدم دوم) تاریخچه مذاکره
قدم سوم) تعاریف و مفاهیم در مذاکره
قدم چهارم) اهرم در مذاکره
قدم پنجم) مهارت های اصلی در مذاکره
قدم ششم) تعارض و مدیریت آن در مذاکره
قدم هفتم) فرآیایند مذاکره
قدم هشتم) تکنیکها
قدم نهم) توافق و تفاهم
قدم دهم) نقش فرهنگ
قدم یازده) نتیجه گیری